Woman who lost job over transgender views wins appeal

About This Source - Sky News

Sky News is a British free-to-air television news channel and organisation. Sky News is distributed via a radio news service, and through online channels. It is owned by Sky Group, a division of Comcast. John Ryley is the head of Sky News, a role he has held since June 2006.

Recent from Sky News:

  • Press Preview: What’s making Sunday’s front pages?
  • COVID-19: PM is ‘less optimistic’ about easing restrictions as cases rise
  • Breaking News: Christian Eriksen is ‘awake and stabilised’
  • Sky News published this video item, entitled “Woman who lost job over transgender views wins appeal” – below is their description.

    A woman who lost her job after expressing views that sex cannot be changed and transgender women are “not women” has won an appeal against an employment tribunal.

    Sky News YouTube Channel

    Got a comment? Leave your thoughts in the comments section, below. Please note comments are moderated before publication.

    Leave a Comment