Transgender ruling: Clinic defends hormone treatment

About This Source - Sky News

Sky News is a British free-to-air television news channel and organisation. Sky News is distributed via a radio news service, and through online channels. It is owned by Sky Group, a division of Comcast. John Ryley is the head of Sky News, a role he has held since June 2006.

Recent from Sky News:

  • Coronavirus: Traders in Wales worried as lockdown begins
  • Irish appeal for Native American after famine kindness gives back $1m
  • US Election: The fight for Florida intensifies
  • Sky News published this video item, entitled “Transgender ruling: Clinic defends hormone treatment” – below is their description.

    Lawyers for the UK’s only gender identity clinic have defended the use of hormone treatments. But Keira Bell, 23, who was given the treatment at the age of 16, says she feels she made a rash decision as a teenager which will negatively affect the rest of her life.

    Sky News YouTube Channel

    Got a comment? Leave your thoughts in the comments section, below. Please note comments are moderated before publication.

    Leave a Comment