‘Martin Bashir’s record should be looked over’

About This Source - Sky News

Sky News is a British free-to-air television news channel and organisation. Sky News is distributed via a radio news service, and through online channels. It is owned by Sky Group, a division of Comcast. John Ryley is the head of Sky News, a role he has held since June 2006.

Recent from Sky News:

  • The Daily Climate Show: Saving South Georgia’s seals
  • BREAKING: 51 people unaccounted for after Miami building collapse
  • Prince Charles paid ‘substantial sum’ to Harry and Meghan after Megxit
  • Sky News published this video item, entitled “‘Martin Bashir’s record should be looked over'” – below is their description.

    Ex-head of news at Channel 4 says it is ‘absolutely scandalous’ that Martin Bashir was re-hired years after the Lady Diana interview.

    Sky News YouTube Channel

    Got a comment? Leave your thoughts in the comments section, below. Please note comments are moderated before publication.

    In This Story: Martin Bashir

    Martin Bashir is a British journalist and news anchor. He came to prominence on British television with his BBC interview with Diana, Princess of Wales, and then his fly-on-the-wall documentary with pop singer Michael Jackson on ITV.

    2 Recent Items: Martin Bashir

  • In full: Former BBC Director-Generals grilled about Martin Bashir’s Princess Diana interview
  • BBC Diana Hearing: Bashir ‘wouldn’t have been rehired’ – Lord Hall
  • Leave a Comment