Dominion sues MyPillow CEO over election fraud claims

About This Source - Reuters

Reuters is an international news organization owned by Thomson Reuters. It employs some 2,500 journalists and 600 photojournalists in about 200 locations worldwide. The agency was established in London in 1851 by the German-born Paul Reuter.

Recent from Reuters:

  • Israel airstrikes kill 20 in Gaza, Palestinians say
  • NBC will not air 2022 Golden Globes
  • Americans not being ‘paid to stay home’: Biden
  • Reuters published this video item, entitled “Dominion sues MyPillow CEO over election fraud claims” – below is their description.

    Dominion Voting Systems filed a defamation lawsuit against MyPillow CEO Mike Lindell, seeking $1.3 billion in damages for spreading false conspiracy theories that its machines rigged November’s presidential election.

    #Election2020 #VoterFraud #News #Dominion

    Reuters YouTube Channel

    Got a comment? Leave your thoughts in the comments section, below. Please note comments are moderated before publication.

    Leave a Comment