Diana Interview: Dyson report expose decades of BBC cover up

About This Source - Sky News

Sky News is a British free-to-air television news channel and organisation. Sky News is distributed via a radio news service, and through online channels. It is owned by Sky Group, a division of Comcast. John Ryley is the head of Sky News, a role he has held since June 2006.

Recent from Sky News:

  • Vaccine heroes top Queen’s Birthday Honours
  • Press Preview: What’s making Saturday’s front pages?
  • G7: Calls for increased global vaccine effort
  • Sky News published this video item, entitled “Diana Interview: Dyson report expose decades of BBC cover up” – below is their description.

    An investigation into allegations that Martin Bashir leveraged his interview with Princess Diana in 1995 has exposed layers of a BBC cover up.

    The report showed Mr. Bashir forged documents to gain the trust of Princess Diana’s brother and said the BBC fell short of “high standards of integrity and transparency”.

    Sky’s royal correspondent Rhiannon Mills reports.

    Sky News YouTube Channel

    Got a comment? Leave your thoughts in the comments section, below. Please note comments are moderated before publication.

    In This Story: Martin Bashir

    Martin Bashir is a British journalist and news anchor. He came to prominence on British television with his BBC interview with Diana, Princess of Wales, and then his fly-on-the-wall documentary with pop singer Michael Jackson on ITV.

    2 Recent Items: Martin Bashir

  • BBC reporter behind Diana interview: I don’t believe we harmed her
  • ‘Martin Bashir’s record should be looked over’
  • Leave a Comment