BBC Diana Hearing: Bashir ‘wouldn’t have been rehired’ – Lord Hall

About This Source - Sky News

Sky News is a British free-to-air television news channel and organisation. Sky News is distributed via a radio news service, and through online channels. It is owned by Sky Group, a division of Comcast. John Ryley is the head of Sky News, a role he has held since June 2006.

Recent from Sky News:

  • COVID infections strike multiple athletes in Tokyo
  • The Press Preview: A first look at Friday’s newspaper headlines
  • COVID-19: Kenyan president warns against ‘vaccine nationalism’
  • Sky News published this video item, entitled “BBC Diana Hearing: Bashir ‘wouldn’t have been rehired’ – Lord Hall” – below is their description.

    Former BBC Director-General Lord Hall has told a Committee that the public broadcaster wouldn’t have rehired Martin Bashir “if we knew then what we know now”.

    Sky News YouTube Channel

    Got a comment? Leave your thoughts in the comments section, below. Please note comments are moderated before publication.

    In This Story: Martin Bashir

    Martin Bashir is a British journalist and news anchor. He came to prominence on British television with his BBC interview with Diana, Princess of Wales, and then his fly-on-the-wall documentary with pop singer Michael Jackson on ITV.

    2 Recent Items: Martin Bashir

  • In full: Former BBC Director-Generals grilled about Martin Bashir’s Princess Diana interview
  • BBC Diana Hearing: Lord Hall defends his credibility
  • Leave a Comment